vrijdag 20 februari 2015

Hier gaan we weer!

Beste ouder(s)

Eind februari … Einde van mijn zwangerschapsverlof …
Met een klein beetje pijn in het hart (die lieve dochter van mij toch), maar wel met volle goesting neem ik de klas weer over van juf Sarah. De afgelopen maanden nam zij de klas onder haar hoede, waarvoor ik dankbaar ben. Vanaf nu is het weer aan mij. Dezelfde afspraken blijven gelden, jullie zijn nog steeds altijd welkom!


Een paar belangrijke data voor de komende tijd!
·         Maandagavond 2 maart: infoavond uitwisseling
·         Donderdag 5 maart: infodag in Ieper
·         Maandag 9 maart – woensdag 11 maart: uitwisseling met Marche-en-Famenne
·         Woensdagmiddag 25 maart: vrijblijvend oudercontact rond de studiekeuze tussen 13.00 en 17.00
·         Zondag 29 maart: grote opendeurdag
·         Donderdagavond 2 april: infoavond bosklassen

Ik ben voor de komende tijd op zoek naar:
·         Lappen stof (minstens de grootte van een gewoon A4-blad)
·         Plastic doppen van flessen (allerlei kleuren, allerlei formaten)

Hopend op een goede samenwerking voor de komende weken!

Juf Drieke 


1 opmerking: