woensdag 27 juni 2012

Popeiland!

Als bedanking voor jullie véle hulp in de refter, mochten de leerlingen van de zesde klas mee naar Popeiland! Een hele namiddag genieten van springkastelen, tattoos laten zetten, eet- en drankstandjes, leuke sporten en toffe optredens. Wat heeft een mens nog meer nodig om gelukkig te zijn?

Het was een supertoffe namiddag waarin alle leerlingen zeer flink geweest zijn! Dank je wel!

De jongens werden plots wel heel stoer!

De meisjes daarentegen lieten zich mooi versieren!

Waaaauw! Ian Thomas in het echt gezien! En een handtekening gekregen!

Zingen op de bus. Wat een zangtalenten!

De begeleidende juffen: juf Hanne, juf Ines, juf Veerle, juf Drieke en juf Delphine

4 opmerkingen:

  1. kimberly verhulst.28 juni 2012 om 07:45

    Ik ben super blij met die handtekening.
    En ipara,marie-julie,Jitske en shauni ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een handtekening op mijn tasje van Ian Thomas ....tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAHHH!! MIJN HANDTEKENING OP MIJN PET!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ian Thomas doe gewoon de liedjes achter van Justin Bieber en twas bere zot op POPEILAND

      Verwijderen