dinsdag 20 november 2012

Knutselen voor de kerstmarkt, deel 2 ...

Ja hoor, vandaag knutselden we verder voor de kerstmarkt. We knutselden drie dingen ...

Voor het eerste werkje was naald en draad nodig. Dat zie je op de onderstaande foto's! Gelukkig had juf Drieke ook de naaimachine bij voor het échte werk ... :)

 
 

Ten tweede maakten we ook iets met klei. Daarvoor kwam Jolien, een vriendin van de juf, ons helpen. Met haar superfijne vingers en creatieve ideeën maakten we héle mooie dingen!

Dank je wel hoor, Jolien!



Ten slotte schakelden we ook meester Luc in. Hij kwam langs met een zak beton en borden. Wat we daar precies mee maakten, tja, dat zul je moeten ontdekken op de kerstmarkt!

Dikke merci, meester Luc, voor de hulp!

 
 


Wie komt er allemaal een kijkje nemen op zaterdag 15 december?

6 opmerkingen:

  1. Quinten Milleville20 november 2012 om 08:41

    Ik vond het super leuk,het was tof om een onderlegger te maken uit beton.:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,
    Ik vond het echt super leuk , en ik zou het nog wel vaker willen doen :D
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 15 december staat genoteerd in onze agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat van dat beton vond ik het leukst van allemaal.
    Maar de andere dingen vond ik leuk.

    grt jonas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ,
      Je hebt gelijk Jonas alles was leuk.
      En zeker die kettingen :D
      Grtjs Tamira

      Verwijderen