zondag 16 september 2012

Bewonder jezelf!!


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dansjes met de stoelen: erop, eronder, er naast en met de stoelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. karimkhan labazanov17 september 2012 om 08:54

    Hallo juf,ik denk dat ik weet hoe je nu reactie schrijft maar kweet nu niet wat ik MOET schrijven.





    Karimkhan Labazanov van het 6de klas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle filmpjes waren heel mooi maar ik vond het raar dat mijn filmpje er niet helemaal opstaat,ik bedoel mijn groep.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey,
    ik vondt dit supertof
    en ik vondt het tof dat ik bij Jolien,Tamira
    en Yara zat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey ,
      Danku Angela ik vond het ook heel leuk om met jouw en Jolien & Yara samen te werken! x <3

      Verwijderen
  5. Juf Drieke, ik mis die tijden wel .

    BeantwoordenVerwijderen