dinsdag 25 september 2012

Dank je wel ...

Een berichtje van juf Lieselotte voor alle zesdeklassers en hun ouders ...

Hallo,

Je hebt het waarschijnlijk al gehoord dat ik vandaag even op bezoek ben geweest met Evine.
Het was voor mij een hele grote verrassing om alle cadeautjes te mogen ontvangen.
Ik wil jullie dan ook allemaal hartelijk bedanken voor de prachtige geschenken!
Evine zal er enorm van genieten!!!

Met liefs,
Juf Lieselotte.



Ik kreeg ook een aantal foto's doorgestuurd van juf Lieselotte ...



3 opmerkingen:

  1. Proficiat met jullie kindje evine .
    Het is een héél mooi kindje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super mooi kindje . Hopelijk is ze later ook nog zo mooi! Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tamira Swaenepoel2 oktober 2012 om 10:58

    Hallo ,
    het is een heel mooi kindje jammer dat ik net ziek was.
    Alvast Proficiat met Evine het is een pracht van een kind!
    Met Vriendelijke Groetjes Tamira Swaenepoel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen